Home » Kultura za decu i mlade » “Kreativnost kao poziv”
Da kreativne industrije mogu predstavljati poziv odnosno profesiju najbolje je pokazati u susretima sa profesionalcima. Mladi ljudi, srednjoškolci, imali su prilike da zavire u osnove kreativnih zanimanja i da se u budućnosti, eventualno, odluče za neka od njih.
Udruženje Cinema City (filmskoj publici pre svega poznato po istoimenom međunarodnom filmskom festivalu koji se održava svakog jula u Novom Sadu) pokrenulo je i edukativne projekte uz podršku Uprave za sport i omladinu Grada Novog Sada i marketing agencije HNS Creative. Jedan od tih projekata je i “Kreativnost kao poziv” koji ima za cilj upoznavanje srednjoškolaca sa kreativnim industrijama i kreativnim zanimanjima kao što su reditelj, montažer, glumac, snimatelj, fotograf, grafički dizajner, vajar, pozorišni producent ili festivalski menadžer. Projekat je okončan početkom decembra 2017., a u njemu je učestvovalo 17 srednjoškolaca koji su iskusili kako izgledaju kreativni dani profesionalaca u oblasti vizuelnih i izvođačkih umetnosti.
Više o samom projektu saznajte ovde.
M | T | W | T | F | S | S |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Powered by WordPress | Compass by InkThemes.