Home » Kultura za decu i mlade » “Kreativnost kao poziv”

“Kreativnost kao poziv”

 

Da kreativne industrije mogu predstavljati poziv odnosno profesiju najbolje je pokazati u susretima sa profesionalcima. Mladi ljudi, srednjoškolci, imali su prilike da zavire u osnove kreativnih zanimanja i da se u budućnosti, eventualno, odluče za neka od njih.

Udruženje Cinema City (filmskoj publici pre svega poznato po istoimenom međunarodnom filmskom festivalu koji se održava svakog jula u Novom Sadu) pokrenulo je i edukativne projekte uz podršku Uprave za sport i omladinu Grada Novog Sada i marketing agencije HNS Creative. Jedan od tih projekata je i “Kreativnost kao poziv” koji ima za cilj upoznavanje srednjoškolaca sa kreativnim industrijama i kreativnim zanimanjima kao što su reditelj, montažer, glumac, snimatelj, fotograf, grafički dizajner, vajar, pozorišni producent ili festivalski menadžer. Projekat je okončan početkom decembra 2017., a u njemu je učestvovalo 17 srednjoškolaca koji su iskusili kako izgledaju kreativni dani profesionalaca u oblasti vizuelnih i izvođačkih umetnosti.

Više o samom projektu saznajte ovde.